Marka Stratejisi
İşinizi ve pazarlamayı bir üst seviyeye taşımak mı istiyorsunuz? Bunu yapmanın anahtarı, şirketinizin atan kalbini tanımlamak veya başka bir deyişle sağlam bir marka stratejisi oluşturmaktır. Güçlü bir marka stratejisi, sizi kalabalık bir pazarda öne çıkarmanıza, müşterilerinizle güven inşa etmenize ve nihayetinde daha fazla iş yapmanıza yardımcı olabilir. Novonto Markalaşma, size bunu başarmanıza yardımcı olmak için burada. Markalaşma konusundaki uzmanlığımız ve deneyimimizle, iş hedeflerinizle uyumlu bir marka stratejisi oluşturmanız için birlikte çalışabiliriz ve hedef kitlenizle rezonans sağlayabiliriz.
Markanızın hikayesini ve özünü tanımlayın ve iletin.
Siz alanınızda bir uzatsınız ve işin inceliklerini biliyorsunuz. Müşterileriniz genellikle mutlu. Ancak şirketinizin çok daha fazla potansiyele sahip olduğunu hissediyorsunuz. Daha yüksek kar marjlarına mı sahip olmak istiyorsunuz? Daha kolay ve daha büyük finansal yatırımlar mı? Müşterilerinizle daha uzun, daha sürdürülebilir etkileşimler mi? En iyi kişileri ekibinize çekmek ve şirketinize daha fazla değer eklemek mi?
Markalaşma sizin için ağır yükü kaldırabilir! Markalarını tanımlamaya çalışmış olanlar, bunun kolay bir iş olmadığını bilirler. Ancak işinizi ve pazarlamanızı bir üst seviyeye taşımak istiyorsanız, işletmenizin atan kalbini belirlemeniz ve iletişimlerinizde bu özü bulmanız gerekecektir. Ancak işinizi ve pazarlamanızı bir üst seviyeye taşımak istiyorsanız, işletmenizin atan kalbini belirlemeniz ve iletişimlerinizde bu özü bulmanız gerekecektir.
Markanızın temelini oluşturun!
Belki de zaten misyonunuzu, vizyonunuzu ve temel değerlerinizi tanımladınız. Ancak bu unsurlar gerçek dünyaya ulaştı mı? Ve organizasyonunuzdaki herkes bunları destekliyor ve buna uygun davranıyor mu?
Birçok şirketin pazarlama çabaları, ürün tabanlı bir yaklaşımın ötesine geçmez. Bu işletmeler güçlü bir marka stratejisi oluşturmaktan kaçındılar ve bu nedenle piyasada kendilerini ayırmakta zorlanıyorlar. ve bu nedenle piyasada kendilerini ayırmakta zorlanıyorlar.
Belirgin bir marka oluşturmak ve marka bilinirliği yaratmak için, hedeflediğiniz amacı anlamanız ve hikayenizin çekirdeğine inmeniz gerekir. Sadece o zaman, markanızı konumlandırabilirsiniz: İç ve dış paydaşları birleştiren bir ana vizyona sahip olacaksınız.
Marka Oluşturun
İşte bir marka stratejisi ne yapar: Bağlantılar yaratır. İlk olarak, çalışanları bir araya getirir ve aynı sayfada olmalarına yardımcı olur. Bu, net ve açık bir şekilde davranmaları ve iletişim kurmaları anlamına gelir. İkinci olarak, bir marka stratejisi müşterileri elçilere dönüştürür. En sadık hayranlarınız, size sormadan markanızı tanıtacaklar.
Marka kimliğinizi tanımlayın
Eğer marka stratejisi programımıza katılırsanız, size marka özünüzü özümsetme ve sağlam bir marka oluşturma sürecini adım adım anlatacağız. Oturumlarımız sırasında, markanızın ne hakkında olduğunu birlikte tanımlayacağız. Sonrasında, elde edilen sonuçları pratik bir marka stratejisi belgesi ve bir sayfa poster içeren bir marka planı genel bakışıyla özetleyeceğiz.
Trendler, mevcut ve potansiyel izleyicilerin algıları ve davranışları hakkında kuş bakışı bir görünüm sunar. Farklı olduğunuzu bilmek için rekabeti araştırmak önemlidir.
Paydaşlarınız kimlerdir ve onları neyin sürüklendiğini? Bu oturumda kişiler oluşturuyoruz ve en önemli paydaşlarınızın bir empati haritasını çıkarıyoruz.
Şirketinizin çekirdeğine derinlemesine dalalım! Birlikte misyonunuzu ve vizyonunuzu ve ‘Neden, Nasıl, Ne’yi keşfedeceğiz.
Son adımda marka değerlerinizi, marka sesinizi, kişiliğinizi ve karakteristik özelliklerinizi tanımlıyoruz. Tüm bunlar marka hikayenize dayalıdır.
Son olarak, marka stratejinizi pazarlama planlarınıza veya marka kimliğinize entegre etmeniz için gereken tüm bilgileri içeren bir plan oluşturacağız.
Web siteniz yavaş mı?
Tüketicilerin %47'si bir web sayfasının saniyeler içinde yüklenmesini bekliyor.
Başarılı bir marka stratejisi için
Pratik, doğrudan bir şekilde çalışıyoruz. Marka stratejinizi tanımlamak için bizimle işbirliği yaparsanız, dört oturum düzenleyeceğiz. Genel resmi çizmeye başlayacak ve ayrıntılara yavaşça odaklanacağız. Marka stratejiniz için önemli olan her şeye odaklanacağız: şirketinizin hikayesi, kişiliği ve değerleri, pazar, trendler, paydaşlar ve hedef kitleniz.
Sizden ekibinizi bu oturumlara dahil etmenizi öneriyoruz, böylece marka stratejiniz destek kazanacak – sonuçta, herkes bilgileri özümseyecek ve birlikte markayı tanımlayacaktır.
Beyin fırtınası yaptıktan sonra, marka stratejinizi pazarlama planlarınıza veya marka kimliğinize entegre etmek için gereken tüm bilgileri içeren bir plan oluşturacağız. Plan ayrıca, neden, nasıl, ne, amaç, misyon, vizyon, marka değerleri, temel yetenekler ve büyüme hedeflerinizi içeren ilham verici bir tek sayfalık belge içerir. Tavsiyemiz: Ofis duvarlarınıza asarak herkesin marka stratejinizi içselleştirmesini ve iletişim kurmasını sağlayın!
Planın yanı sıra, uzun vadeli stratejiler geliştirirken kullanabileceğiniz kapsamlı bir marka stratejisi raporu alacaksınız. Her zaman marka stratejinizin işiniz ve pazarlama hedeflerinize uygun olduğundan emin oluruz.
Tüm bu unsurlar zaman içinde değişebilir – hedefler ve stratejiler genellikle gözden geçirilir – ancak marka stratejinizin en önemli unsuru her zaman aynı kalacaktır: marka hikayeniz. Ve işte bu nedenle bu süreç kısa ve uzun vadede meyvesını verecektir.
BİR NET AMAÇ
Başarılı markalaşma, sizi sektörünüzdeki diğer şirketlerden ayıran benzersiz bir kurumsal kimlik oluşturma ve sürdürme sürecini içerir.
Net bir strateji oluşturarak ve marka paydaşlarını anlayarak, dünyaya sunulmadan önce tüm teslimatların katı bir doğrulama sürecinden geçmesi gereken sağlam bir temel oluşturuyoruz.