İşletme Stratejisi
Sizin için rekabet avantajı sağlayacak sağlam bir iş stratejisi mi arıyorsunuz? Uzun vadeli hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak iyi bir strateji, rekabetin önünde kalmaya ve başarılara ulaşmaya yardımcı olabilir. Novonto Branding, bu hedeflere ulaşmak için adım adım bir plan oluşturmanıza yardımcı olabilir. Uzman ekibimiz, mevcut durumunuzu analiz etmek, fırsatları belirlemek ve işletmenizin özel ihtiyaçlarına uygun bir stratejik plan oluşturmak için sizinle çalışacaktır. Novonto ile güçlerinizi birleştirdiğinizde, başarılı bir stratejiyi uygulamak ve uzun vadeli hedeflerinize ulaşmak için gereken bilgi ve rehberliği elde edersiniz.
Odaklı ve Planlı Bir Şekilde İlerlemek.
İşinizi büyütmek ve bir üst seviyeye taşımak ister misiniz? Bazı engelleri aşmanız gerektiğini biliyor musunuz, ancak bir sonraki adımın ne olacağı konusunda emin değil misiniz?
Sizin için rekabet avantajı sağlayacak sağlam bir iş stratejisi geliştirin! Çabalarınızın meyvesini vermesini sağlamak için markanızın özü ve faaliyet gösterdiğiniz pazar gibi birçok yönü düşünmeniz gerekecektir. Ancak birçok şirket, en önemli soruları sormayı unutur: 5 ila 10 yıl içinde nerede olmak istiyoruz? Büyük, cesur bir hedefimiz var mı (BHAG)? Vizyon ve misyonumuzun net, ilham verici bir tanımını oluşturduk mu?
Araştırma ve geliştirmeye başlamak istiyorsanız, önce bu soruları yanıtlamak çok önemlidir. Çünkü
Başarılı bir iş stratejisi – marka ile uyumlu.
Strateji, sizi ilerletmeye yardımcı olacak uzun vadeli bir plandır.
Odaklı bir şekilde ilerlemenizi sağlar.
Uzun vadeli hedeflerden kısa vadeli hedeflere: İş stratejinizi çok yıllık bir plan olarak düşünün
İşletmeniz 15, 10, 5 ve 3 yıl içinde nerede olmalı? 1 yıl, 3 ay ve 1 ay sonra nasıl olacak?
Novonto Branding’den iş stratejisi geliştirmek için yardım isterseniz, önce uzun vadeli hedefinizi belirlemekle başlayacak ve alt hedeflerinizi tanımlamak için geriye doğru çalışacağız. Ardından, üstesinden gelmeniz gereken engellere yakından bakacak ve en aza indirebileceğimiz riskleri belirleyeceğiz. Bu süreçte güçlü ve zayıf yönlerinizi belirleyeceğiz, böylece birincileri geliştirebilir ve ikinciler üzerinde çalışabiliriz.
Uzun vadeli bir perspektife dayalı olan bu yaklaşım, yönetimin kolayca uygulayabileceği net adım adım bir plan ortaya çıkarır. Ölçülebilir olmasını sağlamak için başlamadan önce istenilen sonucunu da tanımlayacağız. Planı, büyüme faktörleri ve hedefinize yönelik çalışan büyütücüler de dahil olmak üzere bir strateji evine dahil edeceğiz ve misyonunuzu ve vizyonunuzu destekleyen büyütücüler de dahil olmak üzere bir strateji evine dahil edeceğiz.
İşiniz zaman içinde muhtemelen değişeceğinden, stratejiyi her 2 veya 3 yılda bir yeniden değerlendireceğiz. Örneğin, ürünlerinizi ayarlamış veya yeni ürünler tanıtmış olabilirsiniz. Rekabetin yoğun olduğu bir pazarda öne çıkmaya çalışıyorsanız (ve neredeyse her zaman öyle), stratejinizi buna göre ayarlamak isteyeceksiniz.
Sizi geleceğe taşıyan bir iş stratejisi
Bizimle işbirliği yaparsanız, iş stratejinizi oluşturmak için Rockefeller alışkanlıklarını kullanacağımız 4 oturum planlayacağız. Sonuç, uygulayabileceğiniz adım adım bir plandır.
Oturumlardan neler beklenmeli? İşte bir bakışta genel bakış!
İlk önce: Bu oturumda, mevcut durumu ölçüleyecek ve şu anda nerede olduğunuzu belirleyeceğiz. Gelirler, büyüme, rekabetçi konumunuz, pazar, manzara, insanlarınız ve rolleri, kültürünüz ve çeşitli disiplinler gibi bir dizi faktörü göz önünde bulunduruyoruz.
Hedefleriniz ve hayalleriniz nelerdir? Şu anda neyi doğru yapıyorsunuz? X faktörünüz nedir? Bu tür soruların yanıtları, işleyen bir stratejinin temelini oluşturan belirli odak hedeflerini tanımlamamıza yardımcı olur.
Hedeflerinize ulaşmak için bir yol haritası ve program oluşturuyoruz. Bu oturum sırasında merkezi soru şudur: ‘Hedeflerinizi nasıl gerçekleştireceksiniz?’
Son olarak, uzun vadeli hedefinizi ayarlayacak ve gelecek 2 ila 3 yıl içinde atmanız gereken adımları belirleyeceğiz. Hızı korumak için bu adımları aylık bir işlemler genel bakışına daraltıyoruz. Sonra size net, öz bir özet ve daha ayrıntılı bir plan sunuyoruz.
BİR NET AMAÇ
Başarılı markalaşma, sizi sektörünüzdeki diğer şirketlerden ayıran benzersiz bir kurumsal kimlik oluşturma ve sürdürme sürecini içerir.
Net bir strateji oluşturarak ve marka paydaşlarını anlayarak, dünyaya sunulmadan önce tüm teslimatların katı bir doğrulama sürecinden geçmesi gereken sağlam bir temel oluşturuyoruz.